piątek, 25 stycznia 2013

TAG: Versatile Blogger Award

Zostałam wytypowana do tego TAGU przez autorkę  bloga EKO świat i nie tylko ... 
Bardzo dziękuję za zaproszenie.


 
 
 
 
Obowiązki bloggera zaproszonego do zabawy są następujące:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

  •  
    Jakiś czas temu zostałam już wytypowana do tego TAGU i napisałam 7 faktów o mnie. Odpowiedzi znajdziecie tutaj. Serdecznie zapraszam.
     
     
    Pozdrawiam Was cieplutko
     
    LIMONKA
     

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
    Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...