niedziela, 9 września 2012

TAG: VERSATILE BLOGGER AWARD


                Do VERSATILE BLOGGER AWARD nominowała mnie Sandra autorka bloga Natura i uroda i Waniliowa Kokosanka autorka bloga Włosy włosy i jeszcze raz pielęgnacja. Bardzo dziękuję dziewczyny za to wyróżnienie.

Zasady zabawy są takie:
  1. nominuj 15 blogów, które, Twoim zdaniem, na to zasługują,
  2. poinformuj o tym fakcie autorów nominowanych blogów,
  3. ujawnij 7 faktów o sobie,
  4. podziękuj nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  5. pokaż nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.


A oto siedem faktów o mnie:
 
1. Zawsze mam świeże kwiaty w wazonie. Różne, w zależności od sezonu. Uwielbiam wszystkie kwiaty, a w domu mam także mnóstwo kwiatów doniczkowych.
 
2. Uwielbiam układać puzzle. Zaraziła mnie tym moja siostrzenica. To mnie niesamowicie relaksuje. Układam kiedy mam czas, a jak skończę satysfakcja murowana.
 
3. Mam dar do znajdowania rzeczy, które ludzie gdzieś zgubią. Nie wiem dlaczego tak jest, ale zawsze potrafię znaleźć drobne przedmioty schowane przed okiem właściciela.
 
4. Szybko zapalam się do pomysłów, które potem ciężko mi zrealizować. Ciągle ćwiczę silną wolę i walczę ze sobą aby zrealizować do końca moje plany. Ale idzie mi coraz lepiej.
 
5. Bardzo kocham dzieci. Niestety nie mam swoich. Za to rozpieszczam wszystkie dzieci, które znam. Uśmiech dziecka to bezcenny skarb.
 
6. Uwielbiam pachnące kosmetyki, piękne opakowania i limitowane serie. To mnie motywuje do systematycznego dbania o swoje ciało.
 
7. Uważam, że najważniejsza jest Rodzina. Mój dom to miejsce gdzie czuję się bezpieczna i kochana. Bardzo lubię o niego dbać by Wszyscy domownicy czuli się w nim dobrze.
 
 
To tyle, jeśli chodzi o 7 faktów o mnie. Widzę, że blogi, które chciałam nominować już otrzymały nominację od innych blogerek, dlatego aby nie dublować nominacji postanowiłam nie wskazywać konkretnych blogów. Zapraszam wszystkie blogerki do zabawy, które nie otrzymały jeszcze nominacji do VERSATILE BLOGGER AWARD, a mają ochotę wziąć udział w tej zabawie.
 
Pozdrawiam
LIMONKA
 


1 komentarz:

  1. Kwiaty są wspaniałe :) Ja to sobie tak marze, że będę mieć kwiaty w wazonie w moim przyszłym domu ale nie wiem czy realnie tak będzie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...