sobota, 13 lipca 2013

Rosyjskie kosmetyki czyli moje zakupy w BioEMA

Nie wiem czy wiecie, że 9 lipca został otwarty nowy sklep BioEMA, w którym można kupić między innymi rosyjskie kosmetyki, o których tyle dobrego można przeczytać na wielu blogach. Mnie od dawna one kusiły i ciągle zastanawiałam się nad ich zakupem. Wybór kosmetyków jest imponujący, a ceny bardzo atrakcyjne.
 
W dniu otwarcia sklepu z ciekawością zajrzałam na ich stronę aby zobaczyć co ciekawego można kupić. Wiele kosmetyków mnie kusiło i najchętniej wykupiłabym pół sklepu ale niedawno zrobiłam większe zakupy i kupiłam te kosmetyki, które najbardziej potrzebuję.
 



Skusiłam się na szampon odżywczy Aleppo Planeta Organica, krem do stóp na bazie organicznego olejku z rokitnika arktycznego Planeta Organica i brylantowy peeling do twarzy z organicznym ekstraktem grejpfruta i diamentowym pudrem Organic Therapy. Od razu je otworzyłam i powiem Wam, że pachną bardzo przyjemnie.
 
Nie kupowałam odżywki do kompletu z szamponem ponieważ mam jeszcze całą tubę odżywki do włosów i chcę ją najpierw zużyć. Potem kupię sobie cały zestaw i już mam nawet wypatrzony.
 
Kupiłam jeszcze wodę różaną indyjskiej firmy Dabur, o której wiele dobrego czytałam. Chętnie ją wypróbuję ponieważ uwielbiam zapach róż w kosmetykach naturalnych i chętnie poznam kolejną wodę różaną.
 
Spotkała mnie jeszcze bardzo miła niespodzianka. W podziękowaniu za zakupy zrobione w dniu otwarcia sklepu jako gratis dostałam drożdżową maskę do włosów Receptury Babuszki Agafii.  Od dawna mnie ona kusiła i z przyjemnością będę jej używać.
 
Kosmetyki przyszły do mnie ekspresowo i doskonale zabezpieczone. Są to moje pierwsze zakupy w tym sklepie i na pewno nie ostatnie.
 
Jeśli nie znacie jeszcze tego sklepu zachęcam do zajrzenia na ich stronę klik.
 
 
Lubicie rosyjskie kosmetyki? Na co warto się skusić?
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA




17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy. Żadnego z tych kosmetyków jeszcze nie miałam. Na tę wodę różaną od dawna mam ochotę, ale tak się składa, że jak robię w jakimś sklepie zakupy, to akurat tej wody tam nie ma. Pewnie kiedyś uda mi się ją kupić :)
    Ciekawa jestem jak Ci się sprawdzi maska drożdżowa, bo czytałam na jej temat bardzo różne opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystkie kosmetyki się sprawdzą. Jestem ich bardzo ciekawa. Tyle jest fajnych rosyjskich kosmetyków i ceny bardzo przystępne. Już mam nawet sporo upatrzonych.

      Usuń
  2. Jest tyle sklepów internetowych i kosmetyków naturalnych, że czasami nie wiadomo na co się zdecydować. Mam wodę Dabur i używam jej tylko do przygotowania maseczek w proszku. Bardzo ją lubię. Jest niedroga i na dodatek w dużej pojemności. Miałam kiedyś maseczki Babuszki i niestety nie przypadły mi do gustu. Dziwne miałam po niej włosy. Na dodatek ani nie przyspieszyły porostu ani ich nie wzmocniły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i sklepów i kosmetyków jest bardzo wiele, czasami ciężko jest się zdecydować co wybrać. Najlepiej sprawdzać kosmetyki na sobie, każdemu co innego pasuje. Mam nadzieję,że maseczka się sprawdzi. Na razie tylko ją powąchałam i pachnie wspaniale.

      Usuń
  3. Super zakupy, ja uwielbiam. A ten sklep i ich Fb te obserwuj od początku:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na początek wybrałam tylko te kosmetyki, które najbardziej potrzebuję. Chętnie poznam i inne rosyjskie kosmetyki bo ceny i opinie mają świetne.

      Usuń
  4. Fajme zakupy. Mam trochę rosyjskich kosmetyków. W tym sklepie pewnie też zrobię zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosyjskie kosmetyki są bardzo popularne na blogach. Mam nadzieję, że znajdę swoje perełki wśród tych kosmetyków.

      Usuń
  5. Wodę różaną i maskę drożdżową używam już od dłuższego czasu i jestem zadowolona :)
    Mnie szczególnie sprawdzają się kosmetyki z Planeta Organica i seria Babuszki Agafii (sukcesywnie staram się opisywać na blogu). Właściwie to jeszcze żaden rosyjski kosmetyk mnie nie zawiódł :)

    Przymierzałam się do zakupów w tym sklepie, ale w końcu zakupy zrobiłam gdzie indziej, korzystniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może następnym razem zrobi Pani zakupy w naszym sklepie :) Z wielką ciekawością, zajrzeliśmy na stronę naszej konkurencji :) i musimy stwierdzić iż słowo "korzystniej" zawarte w Pani komentarzu nie odnosiło się raczej do cen produktów, a jedynie do asortymentu. Bo analizując ceny w obydwu sklepach wg. naszej (być może nie obiektywnej , ale chyba cyfry bronią się same najbardziej) oceny sklep BioEMA.pl wygląda "korzystniej". Pozdrawiamy

      Usuń
    2. Owszem, zwracam uwagę nie tylko na cenę produktu :) nie wykluczam zakupów w Państwa sklepie w przyszłości, na pewno będę zaglądać :) Dziękuje i rownież pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja też, to mój pierwszy rosyjski szampon. Na recenzję trzeba będzie troszkę poczekać bo muszę go dokładnie przetestować zanim napiszę swoją opinię ale z pewnością się pojawi.

      Usuń
  7. Jest nam niezmiernie miło, iż jest Pani zadowolona z zakupów dokonanych w naszym sklepie.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem zadowolona i chętnie zrobię zakupy ponownie. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Jest wiele dobrych kosmetyków rosyjskich aż chciało by się je wypróbować wszystkie. przynajmniej ja tak mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ochotę bliżej je poznać. Już kilka sobie nawet upatrzyłam. I do tego ceny są świetne.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...