sobota, 27 lipca 2013

Green People owocowy scrub do twarzy

Końcem maja firma Bio-Beauty ogłosiła akcję, w której można było otrzymać do testowania kosmetyki marki Green People więc się zgłosiłam. Osobiście nie miałam okazji poznać wcześniej tych kosmetyków chociaż zwróciłam na nie uwagę przeglądając oferty niektórych sklepów kosmetycznych w sieci.
 
Mój blog został wybrany i otrzymałam do przetestowania owocowy scrub do twarzy i mydełko Melos. Muszę przyznać, że byłam bardzo zaskoczona po otworzeniu paczuszki ponieważ spodziewałam się pełnowymiarowego opakowania. Zresztą nigdzie nie było napisane, że będą to miniaturki kosmetyków.
 
 
 
 
O tym kosmetyku możemy przeczytać:
"Skuteczny, naturalnie złuszczający krem do twarzy, pozostawiający skórę głęboko oczyszczoną, odżywioną i promienną. Usuwa martwe komórki i zanieczyszczenia gwarantując pełną blasku cerę. Zmiękcza skórę, jednocześnie zachowując jej naturalną barierę lipidową. Nie zawiera alkoholu, zapewnia idealną równowagę skórze. Ma wspaniały lekki zapach dzięki naturalnym składnikom zawartym w kremie.
 
100 % naturalny certyfikowany  produkt  posiadający 88% składników organicznych.
  • bez parabenów
  • bez lanoliny
  • bez alkoholu
  • bez sztucznych aromatów – 100% naturalny zapach
  • bez związków ropopochodnych
  • bez ftalanów
  • bez sztucznych barwników
 Najlepszy scrub jaki może zaoferować natura. Odpowiedni dla wegan i wegetarian.
 
Kluczowe składniki:
  • wyciąg z organicznego prawoślazu
  • mandarynka
  • bergamotka
  • zmielone pestki brzoskwini"
 
Składniki:
AQUA (SPRING WATER), OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL*, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) SEED POWDER, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL*, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER*^, GLYCERIN* (VEGETABLE DERIVED), SQUALANE (FROM OLIVE OIL), CETYL ALCOHOL (EMULSIFYING PLANT WAX), CETEARYL GLUCOSIDE (PLANT DERIVED EMULSIFIER), CETEARYL ALCOHOL (EMULSIFYING PLANT WAX), ELAEIS GUINEENSIS (PALM) OIL*^, GLYCERYL STEARATE (PLANT DERIVED EMULSIFIER), ALOE BARBADENSIS (ALOE VERA) LEAF JUICE POWDER*, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL*, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT*, ALTHAEA OFFICINALIS (MARSHMALLOW) ROOT EXTRACT*, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE (PLANT DERIVED EMULSIFIER), HAMAMELIS VIRGINIANA (WITCH HAZEL) WATER*, HYDROLYSED JOJOBA ESTERS (FROM JOJOBA OIL), AROMA [LAVANDULA ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) HERB OIL*^, CITRUS NOBILIS (MANDARIN) PEEL OIL*, CITRUS AURANTIUM BERGAMIA (BERGAMOT) FRUIT OIL*^, CITRUS LIMON (LEMON) PEEL OIL*], CITRIC ACID, BENZYL ALCOHOL, SALICYLIC ACID, SORBIC ACID, LIMONENE*, LINALOOL*, CITRAL*, GERANIOL*.
*)88,6%  certyfikowanych składników organicznych
^)Składniki pochodzące ze „ Sprawiedliwego handlu”. 
 



Tubka, którą otrzymałam zawiera 25 ml owocowego scrubu do twarzy czyli połowę pełnowymiarowego opakowania. Scrub stosowałam raz albo dwa razy w tygodniu. Używałam go przez ponad miesiąc, w tym czasie nie stosowałam żadnych innych kosmetyków złuszczających. Scrub ma postać gęstego kremu, w którym zatopiono drobinki peelingujące. Pachnie bardzo przyjemnie, tak ziołowo.
 
Podczas stosowania peelingu wyraźnie można wyczuć drobinki peelingujące, które przypominają mi piasek. Są zresztą bardzo twarde. Z tego względu sam peeling zaliczyłabym do raczej ostrzejszych produktów peelingujących ale nie powodujących podrażnienia skóry. Skutecznie usuwa martwy naskórek pozostawiając skórę niesamowicie gładką w dotyku. Myślę, że jest to całkiem niezły peeling ale uważam, że jest za drogi. Za 50 ml pełnowymiarowe opakowanie musimy zapłacić 59,90 zł. Jak na peeling to chyba trochę za dużo.
 
Scrub jak i inne kosmetyki tej marki można kupić na stronie Bio-Beauty importera marki Green People.
 
 
Znacie kosmetyki Green People? Co o nich sądzicie?
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA




4 komentarze:

  1. preferuję peelingi enzymatyczne, testuję krem witaminowy tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak Ci się sprawdzi ten krem. Czekam na recenzje.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...