sobota, 16 lutego 2013

Alverde na wyciągnięcie ręki

Nie wiem czy wiecie, że dzisiaj wydarzy się coś, co sprawi ogromną radość polskim blogerkom, które od dawna marzą między innymi o kosmetykach Alverde, które do tej chwili dla większości z nas pozostawały jedynie w sferze marzeń.
 
Dzisiaj o godzinie 18.oo zostanie otwarty sklep Kokardi - najlepsze kosmetyki, w którym będzie można kupić właśnie kometyki Alverde, ale także i innych firm.
 
Na Facebooku trwa właśnie konkurs, warto tam zajrzeć. Szczegóły konkursu tutaj.
 



Źródło: https://www.facebook.com/kokardipl


Bardzo mnie ta informacja ucieszyła. W końcu będę mogła cieszyć się kosmetykami Alverde w zaciszu swojej łazienki.
 
 
Zamierzacie poszaleć na zakupach czy raczej nie ulegniecie zakupowemu szaleństwu?
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA

18 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że będzie duży wybór:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, pewnie od razu wykupimy im pół sklepu.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ciekawe jakie atrakcje nam przygotowali. Projekt denko zagrożony hihihi

      Usuń
  3. oo.. na pewno coś kupię ;)
    zapraszam też do mnie na ostatni dzień rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no :D jestem strasznie ciekawa co tam się znajdzie w asortymencie sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można coś ciekawego kupić. Kilka ciekawych marek tam wypatrzyłam.

      Usuń
  5. Też jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków. Tyle o nich czytałam na blogach, że teraz ciekawość zżera...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, blogerki zaciekawiły nas tymi kosmetykami. Na kilka mam nawet ochotę, ale nie ma ich w ofercie sklepu.

      Usuń
  6. Dobrze wiedzieć! Stan mojego konta zapewne na tym ucierpi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupowe szaleństwo się zapowiada.

      Usuń
  7. I znowu trzeba będzie się opierać, a tak trudno się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, opieranie się jest trudne. W ofercie sklepu nie ma tych kosmetyków, które bym chciała, przynajmniej na dzień dzisiejszy. Może to i lepiej. Pomimo, że projekt denko skutecznie mnie ostudza to dla Alverde zrobiłabym jednak wyjątek.

      Usuń
  8. Nie ma mojej ulubionej serii z Amarantusem :/ Cny wyższe niż w DM, ale to zrozumiałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam na nią ochotę. Może wkrótce się pojawi w ofercie sklepu.

      Usuń
  9. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w akcji:
    http://ziola-suplementy.blogspot.com/2013/02/zdrowie-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za zaproszenie i pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...