poniedziałek, 11 lutego 2013

Odżywka Balsam do włosów Anti Age Agronatura

Otrzymałam zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie na darmowe wypróbowanie ekologicznych kosmetyków uznanej włoskiej marki Agronatura od HomeoFit-Lab. Wziełam w nim udział i otrzymałam do przetestowania odżywkę balsam do włosów anti age.  Skończyłam właśnie ją testować, pora więc na opisanie moich wrażeń ze stosowania tej odżywki.


 
 
O tym kosmetyku możemy przeczytać:
"Balsam odżywka na bazie certyfikowanych ekologicznych składników z czystą górską wodą. Zawiera bogatą formułę najlepszych składników, dzięki którym otrzymuje się świetne rezultaty już po kilku aplikacjach.
Balsam Anti-age sprawia, że włosy łatwiej się rozczesują, znika problem splątanych włosów. Stają się one miękkie w dotyku i łatwo się układają. Chroni włosy i skórę głowy przed starzeniem dzięki swojej unikalnej formule i obecności olejków eterycznych.

Aktywne składniki roślinne: olejek Olus, lawenda, hydrolat rumiankowy, proteiny zboża i ryżu, wyciąg z moringi, witamina E.

Olejek Olus - to olejek pochodzenia roślinnego otrzymywany z estrakcji. Składa się głównie z tryglicerydów kwasów tłuszczowych, odpowiada za właściwości zmiękczające.

Lawenda - działa odprężająco i kojąco w stanach napięć, ale również lekko pobudza, gdy jest taka potrzeba. Posiada właściwości antybakteryjne i przeciwgrzybicze. Zalecana w przypadku kłopotów ze snem. Jest doskonała do kąpieli dla dzieci. Reguluje nadmierne pocenie. Ze względu na swoje właściwości antyseptyczne, przeciwzapalne, przeciwgrzybicze i ułatwiające gojenie ran jest skuteczna w stanach zaczerwień i podrażnień skóry.

Hydrolat rumiankowy - posiada właściwości ściągające, odświeżające i oczyszczające skórę.

Witamina E - należy do witamin rozpuszczalnych w tłuszczach i występuje naturalnie w kilku różnych formach, Miks tokoferoli zawiera: D-alpha-tocopherol, beta-tocopherol, gamma-tocopherol, delta-tocopherol. Tokoferole chronią membrany komórkowe przed peroksydacją i atakami wolnych rodników, dzięki czemu zyskała miano "eliksiru młodości". Tokoferole wbudowują się w lipidowe warstwy ochronne naskórka, zapobiegając jego wysuszeniu. Działają antyoksydacyjnie, ochronnie, szczególnie przeciw promieniom UV, a także sprzyjają formowaniu się kolagenu. Witamina E jest doskonałym wręcz niezbędnym dodatkiem do preparatów przeciwzmarszczkowych, ponieważ niweluje zmarszczki.

Wyłącznie na bazie krystalicznie czystej górskiej wody."




 
Składniki: aqua, glycerin, cetearyl alcohol, distearoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, hydroxypropyl starch phosphate, candelilla cera, dicaprylyl ether, lauryl alcohol, lauryl glucoside, polyglyceryl-2 dipolyhydroxystearate, olus oil, lavandula angustifolia extract* , anthemis nobilis extract*, hydrolyzed wheat protein, hydrogenated vegetable oil, parfum, phenoxyethanol, benzyl alcohol, potassium sorbate,
sodium dehydroacetate, moringa pterygosperma seed extract, tocopherol.

* składniki pochodzące z certyfikowanych upraw ekologicznych.


 
 
 
 
Moja ocena:

Odżywkę balsam, którą otrzymałam zamknięto w buteleczce o pojemności 50 ml. To niewiele więc napiszę o moich pierwszych wrażeniach. Ma zapach słodko ziołowy, bardzo przyjemny. Konsystencja raczej gęsta. Dobrze się ją nakłada i nie spływa z włosów. Nakładałam ją na wilgotne włosy i trzymałam około 10 minut, po czym spłukiwałam. Odżywka starczyła mi na kilka razy. Na moich włosach się sprawdziła. Włosy dobrze się rozczesywały i nie plątały. Z jej opisu wynika, że chroni włosy i skórę głowy przed starzeniem. Trudno mi to stwierdzić po zużyciu małej buteleczki, ale wierzę, że przy długotrwałym stosowaniu tak właśnie może być.

Jest to dobry kosmetyk, a o jego jakości świadczą certyfikaty.


certyfikat ICEAcertyfikat ecocertcertyfikat ICEA ekouprawycertyfikat demeter


 
Cena małej buteczki jest raczej dosyć wysoka, kosztuje 32.30 zł, a w promocji  29.07 zł. Ale myślę, że warta jest swojej ceny. Odżywkę balsam można kupić tutaj.
 
 

 

Znacie może te kosmetyki? Używałyście coś z tej firmy?


Pozdrawiam Was cieplutko

LIMONKA
 

 

2 komentarze:

  1. Zachęciłaś mnie swoją recenzją do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mam nadzieję, że też Ci się spodoba.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...