wtorek, 22 lipca 2014

Ecosme - wielka wyprzedaż kosmetyków

Znam wiele sklepów z kosmetykami naturalnymi. W jednych robię zakupy systematycznie, w innych w zależności od nadarzających się ciekawych promocji. Sklepu Ecosme nie miałam okazji wcześniej poznać. I nie zdążę poznać bo sklep zostanie zamknięty. Taka wiadomość zawsze smuci.
 
 
 
 
 
Z tego powodu sklep ogłosił wielką wyprzedaż - 30% rabatu do wyczerpania towaru.  W sklepie można znaleźć ciekawe kosmetyki pochodzące od włoskich producentów. Warto zajrzeć i trzeba się spieszyć bo kosmetyki dostępne są tylko do wyczerpania zapasów. Ja skusiłam się na kilka kosmetyków i powiem Wam, że naprawdę warto bo ceny są bardzo atrakcyjne.
 
Zachęcam do przejrzenia oferty sklepu Ecosme, może znajdziecie coś ciekawego dla siebie
 
 
UWAGA! Chciałabym sprostować tę informację. Okazało się, że sklep będzie działał nadal, tylko w nowej odsłonie i z rozszerzonym asortymentem. W sklepie można znaleźć naturalne kosmetyki z całego świata, od dobrych polskich marek, przez marki rosyjskie po nowoczesne kosmetyki koreańskie. Bardzo mnie ta informacja ucieszyła. Zajrzyjcie  bo jest w czym wybierać.
 
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA

4 komentarze:

  1. Szkoda, że sklep musi się zamknąć.
    Zajrzę tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Zajrzyj koniecznie, może wypatrzysz coś dla siebie.

      Usuń
  2. Ja znałam i lubiłam sklep...
    Oczywiście jak tylko dostałam od nich maila o wyprzedaży to się obkupiłam :)
    Polecam kremy italchile i produkty biofficina toscana,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoje zakupy. Świetne kosmetyki kupiłaś. Też skusiłam się na kilka kosmetyków, których zupełnie nie znam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...