czwartek, 28 czerwca 2012

Rozdanie u Łucji - moja wygrana

Jestem niesamowitą szczęściarą. U Łucji z Agulkowego Pola wygrałam wspaniałe kosmetyki. Wziełam udział w jej rozdaniu i los uśmiechnął się właśnie do mnie.

Łucja zapakowała nagrodę przepięknie. Kosmetyki przyszły do mnie w pięknym pudełku, które bardzo mi się podoba. Sami zobaczcie.





A w środku same cudeńka, których nigdy wcześniej nie miałam. Dzięki rozdaniu u Łucji mam okazję poznać wspaniałe kosmetyki, które bardzo mnie ciekawią. W pudełku były jeszcze herbatki i próbki. Bardzo mile mnie Łucja zaskoczyła.





Jeszcze raz bardzo dziękuję Łucji z Agulkowego Pola za tak wspaniałe nagrody.
Obiecuję rzetelne recenzje w najbliższym czasie.

A Was zapraszam na jej blog gdzie przeczytacie o jej fascynacjach. Będą ogrody, rośliny, naturalne kosmetyki - cząstka jej życia. To miejsce gdzie warto być.

Pozdrawiam Was serdecznie.

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...