niedziela, 30 grudnia 2012

Sylwester i życzenia noworoczne

Kochani,
 
jutro ostatni już dzień starego roku. Z tej okazji życzę Wam wspaniałej zabawy sylwestrowej. Nieważne gdzie spędzicie ten ostatni dzień. Czy na balu w pięknej sukni, czy u znajomych albo w domu. Jakie to ma znaczenie? Ważne aby dobrze się bawić, cieszyć się kończącym rokiem i czekać na Nowy Rok, który niesie nadzieję na zmiany. Pozytywne zmiany. Ja tylko taką opcję mam na myśli.
 
 
 
 
 
A z okazji Nowego 2013 Roku z całego serca życzę Wam aby spełniły się Wasze marzenia,
zdrowie dopisywało, pieniędzy nie brakowało,
a miłości ogień rozgrzewał Wasze serca przez cały czas.
 
 
A o północy wypiję zdrówko za wszystkie blogerki, które już znam
 i za te, które dopiero poznam w Nowym Roku.
 
 
Do zobaczenia w Nowym 2013 Roku
 
pozdrawiam Was bardzo, bardzo cieplutko
 
 
LIMONKA
 
 
 
Zdjęcie: google
 

11 komentarzy:

  1. wzajemnie wszystkiego co najlepsze ;*


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślności w Nowym Roku... i blogowych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za śliczne życzenia. I pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, niech spełnią się wszystkie marzenia i plany

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...