wtorek, 9 kwietnia 2013

I Wiosenny Lili Plebiscyt na najlepsze kosmetyki naturalne - I Etap

Wiosna coraz bliżej, a wraz z nią czekają na nas miłe niespodzianki. Na blogu Lili Naturalna trwa właśnie plebiscyt na najlepsze kosmetyki naturalne. Zachęcam Was do zgłaszania swoich faworytów,  dzięki temu możemy odkryć fantastyczne perełki kosmetyczne także dla siebie. Uważam, że to wspaniały pomysł i jako fanka naturalnej pielęgnacji z przyjmnością wezmę w nim udział.
 




 
W I Etapie zostanie stworzona  lista kosmetyków, które w II Etapie będą pretendować do miana Lili Naj 2013. Jestem bardzo ciekawa, które kosmetyki okażą się najlepsze z najlepszych.
 





Ja już przygotowałam moją listę kosmetyków. Zachęcam Was do przygotowania swojej listy kosmetyków naturalnych. Lili zaproponowała następujące kategorie:
 
  • Twarz (pielęgnacja i makijaż)
  • Ciało (balsamy, masła, dłonie, stopy, oleje, depilacja, dezodoranty, przeciwsłonecznie, itp...)
  • Kąpiel (kąpielo-umilacze, w tym także peelingi, żele pod prysznic)
  • Włosy (szampony, odżywki, maski, farby)
  • Dzieci (pielęgnacja najmłodszych)
 
Ale możecie wybrać nawet jeden kosmetyk, ważne aby był to kosmetyk naturalny. Więcej informacji znajdziecie tutaj.
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA
 

2 komentarze:

  1. Inicjatywa Lili nabiera rozmachu. Bardzo się cieszę na ten plebiscyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Ciekawa jestem jakie kosmetyki zdobędą najwięcej głosów.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...