sobota, 31 maja 2014

Maska z naturalnego jedwabiu granat i zielona herbata

Uwielbiam stosować maseczki do twarzy. Jestem ich ogromną fanką. Lubię wszelkiego rodzaju typy maseczek. Kremowe, w formie proszku do samodzielnego stosowania jak również te, które można samemu zrobić ze składników jakie mamy w domu. Wszystko zależy od czasu jaki mam do dyspozycji.

Maseczek tego typu nigdy wcześniej nie stosowałam. Dostałam ją w prezencie. Spokojnie czekała na swoją kolej i w końcu postanowiłam przekonać się na własnej skórze jak działa.
 



Maseczka wykonana jest z naturalnego jedwabiu, została wzbogacona biopeptydami i nasączona wyciągami z granatu i zielonej herbaty, które działają ujędrniająco, detoksykująco, rozświetlająco oraz mocno nawilżająco.
 



Maseczka składa się z dwóch połączonych ze sobą części: jedwabnej i foliowej. Maseczkę nakładamy na skórę stroną jedwabną, a białą stroną na zewnątrz. Lekko dociskamy i zdejmujemy część foliową. Maseczka po ułożeniu dobrze przylega do skóry. W opakowaniu zostaje sporo płynu, który nałożyłam na szyję i dekolt. Maseczkę trzymałam około 30 minut, leżąc i słuchając muzyki.





Po zdjęciu maseczki, skóra jest dobrze nawilżona, gładka i trochę lepka w dotyku. Pozostałość maseczki zostawiłam na skórze do całkowitego wchłonięcia. Skóra wygląda całkiem nieźle. Myślę, że od czasu do czasu ta forma maseczki może być ciekawym pomysłem na wieczorny relaks i alternatywą dla tradycyjnych maseczek do twarzy.


Pozdrawiam Was cieplutko

LIMONKA

6 komentarzy:

  1. Ten płat wygląda trochę jak żelazna maska ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tkanninowych masek. W mojej ocenie cena i jakość nie idą w parze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ceny tych masek raczej są wysokie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. Ale warto czasem poeksperymentować.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...