niedziela, 25 maja 2014

Produkty z Maroka

Kosmetyki z innych zakątków świata zawsze budziły moją ciekawość. Może to tęsknota za odrobiną egzotyki w codziennym, zabieganym życiu. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała możliwość oddać się zabiegom hammam w jakimś cudownym, magicznym miejscu.
 
Dzięki uprzejmości Pani Dominice ze sklepu MAGVITA mam możliwość poznać bliżej trzy kosmetyki z Maroka. Do testów wybrałam: czarne mydło różane, wodę różaną i olej arganowy.
 



Arganou to oryginalne kosmetyki marokańskie do twarzy, ciała i włosów wyłącznie na bazie naturalnych składników. Kosmetyki nie zawierają żadnych dodatków chemicznych, parabenów, parafiny, składników pochodnych ropy naftowej, chemicznych konserwantów, PEG, SLS, sztucznych barwników i aromatów. Produkty nie są testowane na zwierzętach i mają wszystkie stosowne certyfikaty jakości, składu i pochodzenia.


Więcej informacji o sklepie i produktach znajdziecie tutaj.
 
 
 

 
Przyznam, że jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków. Jeśli znacie kosmetyki z Maroka podzielcie się swoimi wrażeniami.
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA

 


6 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością będę wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki z Maroka? Dla mnie to olej arganowy i glinka marokańska. Obydwa uwielbiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej arganowy i glinki świetnie działają na skórę. Też je bardzo lubię.

      Usuń
  3. również testuje kosmetyki z Maroka, czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Też będę wyczekiwać recenzji.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...