niedziela, 7 października 2012

Moje ostatnie zakupy kosmetyczne

Zawitałam wczoraj do Rossmanna bo lubię tam zaglądać. Aktualnie trwa tam promocja na marki własne Rossmanna. Tyle cudowności, że aż serce się raduje. Spędziłam tam trochę czasu rozkoszując się atmosferą i stojąc w kolejce do kasy patrzyłam ludziom do koszyka z ciekawości co kupują. I ku mojej radości widziałam, że Alterra cieszy się ogromną popularnością.
 
Z całą pewnością chętnie kupiłabym pół sklepu ale projekt denko skutecznie gasi moje zachcianki. Kupuję tylko takie kosmetyki, które naprawdę potrzebuję. I to ma sens, bo jak kupię kolejne kosmetyki to wrzucę je do szafki i będą tak sobie leżeć i czekać na swoją kolej. A data ważności ucieka.
 
Skorzystałam też z 15% rabatu, który był u Violki na blogu natura i ja na kosmetyki Luvos. Kupiłam szampon z glinką mineralną przywracający równowagę i maseczkę łagodnie peelingującą z olejkiem z pestek brzoskwini. Wiele dobrego czytałam na temat kosmetyków Luvos więc myślę, że mi się spodobają.
 
A w Rossmannie skusiłam się tylko na dwa kosmetyki. Kupiłam odżywkę nawilżającą granat i aloes do włosów suchych i zniszczonych Alterra i emulsję dla kobiet w ciąży Babydream. Co prawda w ciąży nie jestem ale zależy mi na zapobieganiu rozstępom i ujędrnieniu skóry. Mam nadzieję, że będę z nich zadowolona.
 
 
 

Oczywiście jak je przetestuję to napiszę recenzje.
 
 
Pozdrawiam Was w to deszczowe, niedzielne popołudnie
 
LIMONKA
 
 

10 komentarzy:

  1. Ja też odwiedziłam Rossmana i kupiłam dwa kosmetyki Alterry. W tym miesiącu kupuję niewiele kosmetyków. Muszę zużywać zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się ograniczam bo mam zapasy. A tyle jest ciekawych kosmetyków, które wciąż odkrywam. Może kiedyś je kupię.

      Usuń
  2. Też muszę się wybrać do Rossmanna i skorzystać z promocji. Kuszą mnie produkty Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu nieznana mi glinka. Luvos. Czekam na recenzję szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe zakupy, szampon jest super, ja mam już drugie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że i ja będę zadowolona z tego szamponu.

      Usuń
  5. Ja w środę zawitam do Rossmanna i zrobię większe zakupy. Ich żele idą u mnie jak woda. Poza tym poluję na ten krem na rozstępy, też będę wcierać go prewencyjnie, poza tym zamierzam go aplikować na włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo fajnych produktów jest w promocji. Można upolować ciekawe kosmetyki za niską cenę.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...