środa, 3 października 2012

Zużycia wrześniowe

Kolejny miesiąc za mną. Udział w projekcie denko to dla mnie niesamowita mobilizacja. Muszę przyznać, że pomysł u mnie sprawdza się doskonale. Sumiennie i systematycznie zużywam zapasy i kupuję tylko takie kosmetyki, które muszę. Jeszcze trochę zapasów mi zostało, ale wiem, że każdy miesiąc zbliża mnie do celu.

We wrześniu udało mi się skończyć kilka kosmetyków. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Systematyczna pielęgnacja to podstawa. Widzę same korzyści, zyskuje nie tylko moja skóra, ale i mój portfel.

 
A to są kosmetyki, które skończyłam we wrześniu:



1. Płyn micelarny marki ARGILE PROVENCE
Mój ulubiony kosmetyk do demakijażu. To już chyba czwarta moja butelka. Niesamowice wydajny, doskonale zmywa makijaż, nie podrażnia i nie uczula. Na pewno kupię ponownie. Recenzja tutaj.

To kosmetyk, który doskonale wpływa na naszą skórę. Na początku zapach mnie trochę irytował, ale można się przyzwyczaić. Skóra wygląda zdecydowanie lepiej. Warto kupić ten olej, ja chętnie poznam także i inne oleje. Recenzja tutaj.

3. Szampon/ żel do kąpieli Pomarańcza BIO XXL marki Argile Provence
To kosmetyk o wszechstronnym działaniu. Doskonały i jako szampon i żel pod prysznic. Pięknie pachnie i doskonale się pieni. Do tego mega wydajny. Może kupię ponownie, na razie mam ochotę na inne szampony do włosów. Pisałam o nim tutaj.

Uwielbiam wszelkie dodatki do kąpieli. Ostatnio zachwycam się kulami. Doskonale relaksują i ciało i duszę. Moim faworytem są musujące kule do kąpieli. Mała rzecz, a cieszy. Z pewnością kupię ją ponownie, jak również inne kule, które mnie kuszą. Recenzja tutaj.

5. Mydło perfumowane Lawenda marki Feniqia
Uwielbiam mydełka Feniqia. Pięknie pachną i doskonale działają na skórę. Lawendowe mydełko fajnie się pieni, w mydełku zatopione zostały kawałeczki lawendy co dodaje jeszcze większego uroku mydełku. To już moje kolejne mydełko, a recenzje przeczytacie tutaj. 

6. Odżywka do włosów Bio Jojoba- Karite-Rumianek ARGILE PROVENCE
To odżywka, którą miałam w łazience od dawna. Fajna odżywka do codziennego stosowania. Pięknie pachnie. Na końcu ciężko ją było wydostać z butelki. Ale raczej nie kupię ponownie bo lubię zmieniać odżywki czy balsamy do włosów. Recenzja tutaj.

7. Organiczny olej Arganowy Bio Argile Provence
Dobroczynne działanie oleju arganowego jest coraz bardziej doceniane. Dlatego skusiłam się na buteleczkę tego oleju. Skóra bardzo go pobiła. Myślę, że warto docenić olej arganowy w codziennej pielęgnacji. Kupię na pewno, ale chętnie z innej firmy dla porównania. Recenzja tutaj.

8. Krem nawilżający do rąk MARILOU BIO
Lubię kosmetyki Marilou Bio za doskonałą jakość i przystępną cenę. Ale ten krem mnie rozczarował. U mnie się nie sprawdził. Nie zauważyłam poprawy jakości skóry, moje dłonie były przesuszone pomimo częstego nakładania kremu. Na pewno nie kupię ponownie. Pisałam o nim tutaj.
 

9. Próbki
Zużyłam kilka próbek, które dołączono do moich zakupów. Kremy Lavera zapowiadają się obiecująco.
 
Pozdrawiam Was jesiennie
LIMONKA
 
 

10 komentarzy:

  1. Doskonałe kosmetyki-oby były trochę tańsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne kosmetyki często są droższe od tych drogeryjnych (chociaż nie wszystkie). Za to są bardzo wydajne co uważam za plus.

      Usuń
  2. Nie lubię tak dużych pojemności kosmetyków. Trochę się męczę z ich użyciem. Lubię często zmieniać kometyki na inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam zmieniać kosmetyki. Duża pojemność jest fajna jak kosmetyk nam pasuje, gorzej jeśli nam nie odpowiada i musimy się z nim długo męczyć. Mnie akurat te kosmetyki przypadły do gustu.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Warto go kupić, jest naprawdę dobry. Można go też kupić w mniejszej pojemności 100 ml i sprawdzić czy się sprawdzi.

      Usuń
  4. Kosmetyki Naturado wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam już kilka kosmetyków Naturado i byłam bardzo zadowolona. Polecam.

      Usuń
  5. Nie znam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...