wtorek, 2 października 2012

TAG: Październik miesiącem maseczek

Uwielbiam maseczki. Dla mnie to doskonały sposób na relaks i poprawę samopoczucia. Maseczki zdecydowanie poprawiają stan skóry, więc są idealne dla każdego. Dlatego bardzo się ucieszyłam jak zostałam zaproszona do październikowej akcji - październik miesiącem maseczek. Do akcji zaprosiła mnie Bianka, autorka bloga Naturalna Bianka i Violka, autorka bloga Natura i ja. Bardzo dziękuję Wam dziewczyny za zaproszenie. Chętnie podzielę się opinią o maseczkach, które stosuję.  Dla mnie to też wspaniała okazja poznać maseczki, których jeszcze nie znam. Jestem pewna, że każda z Was ma swoją ulubioną.

Pomysłodawczynią akcji jest Malina, autorka bloga malinowe testy kosmetyczne.

 
 

Oto zasady:
Czas trwania: PAŹDZIERNIK
 
Celem tagu jest:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu
- radość i duma ze swojego wyglądu,

Zasady tagu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu (czyli do Maliny)
- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu,
- dopisz się do listy obserwatorów MALINY (testykosmetyczne.blogspot.com),

- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- otaguj minimum 5 osób.

 

A do zabawy zapraszam Autorki blogów:

Natura i uroda

Zielony Koszyczek

Naturalne Piękno

Kotwilka i jej pasje

Angel Makeup World


Dzięki tej akcji mogłam poznać ciekawy blog Maliny. Zapraszam i Was na jej blog klik.


Pozdrawiam

LIMONKA


12 komentarzy:

  1. ciekawa jestem, jakie maseczki wybierzesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczynam testować aby napisać recenzje.

      Usuń
  2. No to czekamy na recenzje maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za TAG chętnie się przyłącze do akcji :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło, że przyłączyłaś się mojej akcji:) Nie widzę Cię jednak wśród moich znajomych, ani nie ma linka do mojego bloga? Ja obserwuję, bo muszę przeczytać te maseczkowe recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie. Dołączyłam do obserwatorów. I link także jest do Twojego bloga. Akcja super, gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego relaksu przy maseczkach:) Zaglądaj do mnie, będzie się działo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Maseczki uwielbiam... kilka recenzji na moim blogu już jest ale ciągle jeszcze wiele przede mną, świetna okazja do mobilizacji i napisania czegoś o nich :) Dziękuję za pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dzięki tej akcji zyska nasza skóra i odkryjemy świetne maseczki. Będzie w czym wybierać. Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...