poniedziałek, 22 października 2012

Wyróżnienie "Za pasję, kreatywność, cierpliwość i wiele innych...

Spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Sandra, autorka bloga Natura i uroda przyznała mi wyróżnienie "Za pasję, kreatywność, cierpliwość i wiele innych...". Bardzo Ci dziękuję Sandro. Jestem naprawdę wzruszona.

Niezmiernie mi miło, że mój blog zasłużył na to wyróżnienie. To daje jeszcze większą siłę i motywację do dalszej pracy.




Uważam, że na to wyróżnienie zasługują wszystkie blogerki, które z pasją prowadzą swoje blogi. Jest wiele blogów, które regularnie czytam, są też i takie, na które trafiam przypadkiem przeglądając swoje ulubione blogi. Dziewczyny piszecie wspaniale!

Tak wiele ciekawych rzeczy można się od Was nauczyć. Jedne z pasją piszą jak dbać o włosy (ideał, do którego warto dążyć), inne opisują cudowne kosmetyki, które dbają o naszą skórę. Są też i takie, dzięki którym o mały włos nie polizałabym ekranu (mam na myśli blogi kulinarne, a jak widzę te zdjęcia tortów i ciasteczek to aż mi ślinka cieknie). Lubię też zaglądać na blogi o tematyce podróżniczej, wtedy przenoszę się w całkiem inny, odległy, ale jakże ciekawy świat.
Bo życie można przeżyć głębiej, a z drobiazgów układamy nasz codzienny świat.

Moje ulubione blogi zostały już wyróżnione. Nie chciałabym powielać tych wyróżnień, dziewczyny wiecie, że Was czytam i podziwiam.
 
Chciałabym jednak wyróżnić blog, który mnie niezmiennie zachwyca. Mam na myśli blog Podróże i smaki.  Pełen niesamowitych i wyśmienitych dań, fascynujacych miejsc sprawia, że chętnie przenoszę się do świata pełnego smaków.
Naprawdę warto tam zaglądać.
 
 
Pozdrawiam
 
LIMONKA
 

6 komentarzy:

  1. Limonko, bardzo jest mi miło, dziękuję za wyróżnienie:):):) dzięki takim osobom jak Ty mam motywację do dalszego dzielenia się moimi smakami, podróżami:):) dziękuję!!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całą przyjemność po mojej stronie. Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...