czwartek, 9 kwietnia 2015

Clochee przeciwzmarszczkowy krem na dzień

Kosmetyki marki Clochee podbiły moje serce ponieważ dobrze służą mojej skórze. Przez ostatnie tygodnie towarzyszył mi przeciwzmarszczkowy krem na dzień, o którym dzisiaj z przyjemnością napiszę.

W opisie kremu przeczytamy, że zawarty w nim olej jojoba powoduje spłycenie powierzchniowych zmarszczek i wzrost sprężystości skóry. Dzięki czemu staje się ona bardziej miękka, elastyczna, gładka i wygląda młodziej. Wykazuje działanie antyoksydacyjne, a szczególnie polecany jest do cery wrażliwej.

Drugim ważnym składnikiem aktywnym jest Halymenia durvillei, czyli czerwona tropikalna alga. Działa ona nawilżająco i łagodząco. Poprawia stan cery odwodnionej, napina i rozjaśnia zmęczoną skórę. Dodatkowo opóźnia procesy starzenia i wspomaga prawidłowe ukrwienie.

 
 


W pielęgnacji mojej skóry kosmetyki przeciwzmarszczkowe to podstawa. Wierzę, że dzięki nim moja skóra będzie wzmocniona i lepiej poradzi sobie z upływającym czasem. Z pewnością zaprocentuje to w przyszłości, bo systematyczna pielęgnacja powinna dać efekty.

Krem zamknięto w szklanej granatowej butelce ze srebrną pompką. Podobają mi się opakowanie kremów tej marki, są urocze. Standardowo mamy 50 ml pojemności. Krem posiada lekką konsystencję i piękny słodki zapach, który mi się podoba. Dobrze rozprowadza się na skórze i dosyć szybko wchłania. Świetnie nadaje się pod makijaż bo nie trzeba długo czekać na wchłonięcie, a rano każda minuta jest cenna. Nie ma mowy o żadnej tłustej warstwie na skórze, za którą nie przepadam w kremach na  dzień.

Krem lekko matuje i wygładza skórę. Sprawia, że jest dobrze nawilżona i zregenerowana. Skóra ładnie odbija światło przez co wygląda na zdrowszą. Jest gładka i miła w dotyku. Krem dobrze się u mnie sprawdza. Warto po niego sięgnąć w codziennej pielęgnacji bo na to zasługuje.   
 


Skład: Aqua**, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil**, Cetearyl Olivate (and) Sorbitan Olivate**,  Coco Caprylate/Caprate*, Stearyl Alcohol*,  Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Glycerin*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil**, Glyceryl Stearate*, Argania Spinosa Kernel Oil**, Benzyl Alcohol (and) Salicylic Acid (and) Glycerin (and) Sorbic Acid*,  Glycerine (and) Water (and) Oligosulfogalactan**, Lysolecithin (and) Sclerotium Gum (and) Xanthan Gum (and) Pullulan*, Sodium Hydroxide, Parfum**, Olea Europaea Fruit Oil (and) Myrtus Communis Leaf Extract (and) Olea Europaea Leaf Extract*, Hydrolyzed Sodium Hyaluronate*, Limonene**
* Składnik posiada certyfikat Ecocert
** Surowiec naturalny
*** Surowiec naturalny, zaaprobowany przez Ecocert
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA

14 komentarzy:

  1. Miałam jego próbki - fenomenalny krem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super i z czystym sumieniem go polecam.

      Usuń
  2. Fajny skład kremu, moja skóra chyba by go polubiła. Marka kusi mnie od dawna, muszę przejrzeć ofertę. Może i mi się spodobają kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej sprawdzić na własnej skórze. Kosmetyki świetne, polecam.

      Usuń
  3. świetny, bogaty skład, pewnie u mnie też by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić i sprawdzić jego działanie na własnej skórze.

      Usuń
  4. ach, jak kusisz:D
    wygląda cudownie i z zewnątrz i opisane wnętrzne z działaniem:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest to kuszę. Warto go bliżej poznać.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jest świetny, warto się na niego skusić.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...