poniedziałek, 10 października 2011

FENIQIA Mydło Perfumowane Cynamon-Pomarańcza 75gr

Polecam mydła Feniqia. Można się w nich zakochać. Mają ciekawe kształty, zapachy i kolory. Każdy może wybrać dla siebie to co lubi.


Feniqia Marchand de Liban oferuje naturalne, ręcznie wytwarzane, orientalne mydła. Oparte na tradycyjnych recepturach, w których główną rolę odgrywają wonne zioła i blisko wschodnie przyprawy. Mydła Feniqii to: najwyższej jakości oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia, miód pozyskiwany z własnych pasiek, bez parabenów, substancji koloryzujących i innych chemicznych substancji szkodliwych dla zdrowia, tradycyjna receptura, ręczne wykonanie, naturalne, aromatyczne olejki eteryczne, naturalny proces dojrzewania mydeł, suszenie na słońcu. Feniqia to magia orientu w naturalnej odsłonie!









Kupiłam FENIQIA Mydło Perfumowane Cynamon-Pomarańcza. Dla mnie rewelacja. Mała kostka potrafiła mi sprawić wiele radości. Od razu jak tylko dostałam paczuszkę otworzyłam mydełko, które było zapakowane w pięknym kartoniku i zakochałam się w zapachu. Kojarzy mi się z zapachem pieczonego piernika, uwielbiam takie zapachy.
A skóra jest pięknie nawilżona, miękka i pachnąca. Nie trzeba stosować balsamu do ciała, nie mam takiej potrzeby.



Mydełka można kupić tutaj.


A z moim kodem aw-2591 otrzymasz aż 5% rabatu.

2 komentarze:

  1. połączenie pomarańczy i cynamonu na jesień jest idealne,ocieplające pochmurne dni,fajne te mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydełka są super. Cieszą oko i wpływają na nastrój. Można się w nich zakochać.
    Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...