poniedziałek, 19 grudnia 2011

Savon Noir w płynie o zapachu Ambry Bio

Wiele dobrego słyszałam o czarnym mydle. Jest to moje pierwsze czarne mydło, które miałam przyjemność wypróbować na własnej skórze.

CHARME D'ORIENT Savon Noir o zapachu Ambry Bio jest zupełnie innym mydłem niż klasyczne mydło czarne. Dlaczego? Ponieważ jest w płynie.  
Tradycyjne czarne mydło to ciemnobrązowa maź ze zmiażdżonych oliwek, oliwa z oliwek i olej arganowy służąca do namydlania ciała. Po namydleniu ciała szorstką rękawicą wykonujemy peeling. Doskonale sprawdza się rękawica kessa.
Mydło czarne jest mydłem w 100% naturalnym. Oczyszcza skórę z martwych komórek, toksyn i zanieczyszczeń chociaż nie zawiera w składzie żadnych drobinek, a jest tylko mazią kremową oliwek, oleju i soli potasowych.

A czarne mydło CHARME D'ORIENT to produkt łatwy w stosowaniu dzięki wygodnemu aplikatorowi. Opakowanie jest wygodne i poręczne. Mydło nie podrażnia skóry, a wręcz przeciwnie uspokaja, łagodzi i odżywia skórę między innymi dzięki dodatkowym składnikom, które zawiera czyli olej sezamowy i olej słonecznikowy. Wyglądem przypomina gęstą, złocistą emulsję, która pachnie bardzo zmysłowo. Łatwo rozprowadza na skórze, tworząc emulsję, która delikatnie się pieni. Stosowanie tego mydła to sama przyjemność.



Dlaczego warto kupić to Savon Noir w płynie o zapachu Ambry Bio? 
Ponieważ jest to produkt luksusowy, a nasza skóra z pewnością go pokocha.

Składniki:
98.80% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego.
10,90% wszystkich składników pochodzi z rolnictwa Biologicznego.
Produkt Ekologiczny i Biologiczny Certyfikowany przez Ecocert.

Pojemność: 300 ml, wyprodukowano we Francji.
 
Mydło można kupić tutaj.  Z kodem aw-2591 otrzymacie 5% rabatu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...