czwartek, 7 marca 2013

Wiosenna pielęgnacja ciała


Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Bardzo się cieszę bo uwielbiam wiosnę. Jak tylko zaświeci słoneczko od razu mam więcej energii i chęci do działania. Wydaje mi się nawet, że wiosenne postanowienia łatwiej jest zrealizować niż te noworoczne, o których z miesiąca na miesiąc coraz łatwiej zapominamy. A wiosna to idealny czas na zmiany. Wszystko budzi się do życia, jest coraz cieplej, słoneczko świeci, aż chce się coś zmienić.
 
Zanim zrzucę kurkę, grube ubrania i zimowe buty postanowiłam bardziej intensywnie zadbać o swoje ciało, twarz i włosy aby bez skrępowania pokazać światu zadbaną i piękną skórę oraz błyszczące, zdrowsze włosy. Nie oznacza to, że teraz mam zaległości pielęgnacyjne, chcę tylko bardziej się zmobilizować aby z uśmiechem na twarzy powitać wiosenne, ciepłe dni.
 
 

 

Na początek pokażę Wam mój plan dotyczący pielęgnacji ciała. Wybrałam produkty, które pomogą mi zadbać o gładką skórę, zadbają o nawilżenie i pomogą bardziej ujędrnić skórę. Jest to podstawa mojej wiosennej pielęgnacji, a kosmetyki uzupełniające będą się sukcesywnie zmieniać. Najważniejsza jest systematyczność, a mój plan ma mi ułatwić wywiązanie się z moich wiosennych postanowień.
 
  


Na początek zacznę od peelingu, który pomoże usunąć martwy naskórek i sprawi, że skóra będzie gładsza. Do tego celu wybrałam mój ulubiony peeling Rose Vanilla Fenigia oraz grejpfrutowo-mandarynkowy peeling do ciała z białym cukrem i granulkami jojoba JOIK. Zapachy tych peelingów przepiękne. Do pielęgnacji skóry wybrałam balsam do ciała L'Occitane, który dostałam w prezencie i olejek do masażu migdały i papaja Alterra. W mojej pielęgnacji wiosennej pomyślałam jeszcze o kosmetyku, który pomoże mi zadbać o moje kształty czyli o olejku wyszczuplającym Ikarov.  Oczywiście cudów nie ma i sam olejek niewiele zdziała dlatego postanowiłam zadbać o właściwą dietę pełną warzyw i mnóstwo ruchu, aby móc cieszyć się pięknym ciałem. Warto również poświęcić więcej czasu na pielęgnację dłoni i stóp, po zimie przyda im się intensywna regeneracja.
 
A w następnym poście napiszę Wam o wiosennej pielęgnacji twarzy. Już dziś serdecznie Was zapraszam.
 
 
A jaki jest Wasz wiosenny plan pielęgnacji ciała?
Robicie takie wiosenne postanowienia?
 
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA
 
 

4 komentarze:

  1. Ciekawe masz te kosmetyki do ciała. Niestety, żadnego z nich nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tylko peeling Feniqia, reszta jest też dla mnie nowością. Jestem ich bardzo ciekawa.

      Usuń
  2. I znowu Ikarov :) Czas zacząć używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka kosmetyków Ikarov, bardzo je polubiłam i doceniłam w swojej pielęgnacji.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...