niedziela, 10 marca 2013

Wiosenna pielęgnacja włosów

Ostatni cykl mojej wiosennej pielęgnacji dotyczyć będzie włosów. Pisałam już o pielęgnacji ciała tutaj i pielęgnacji twarzy tutaj.
 
Piękne, zdrowe i wypielęgnowane włosy są marzeniem każdej z nas. Warto poświęcić im więcej uwagi aby były elastyczne, sprężyste i błyszczące. Wiele blogerek ma przepiękne włosy, uwielbiam czytać wszystkie "włosowe wpisy". To wspaniałe źródło inspiracji.


 

Wiosenna pielęgnacja włosów została oparta na kosmetykach, które mam we własnej łazience. Większość z nich kupiłam niedawno, a ponieważ nie miałam zapasów z tej kategorii od razu mogłam zacząć ich używać. Z pewnością nie mam aż tak dużo kosmetyków do włosów jak inne dziewczyny ale myślę, że  z czasem to się zmieni i wprowadzę do swojej pielęgnacji również inne kosmetyki. Myślę oczywiście o wcierkach, płukankach i kosmetykach, które można samemu przygotować w domu.
 
 
 

Obecnie myję włosy szamponem Natural Balance Sante, który jest już na wykończeniu, potem zacznę używać szamponu z koniakiem Provida Organics. Ciekawe połączenie z tym koniakiem, zobaczymy jak się sprawdzi na moich włosach. W chwili obecnej używam odżywki nawilżającej granat i aloes  Alterra na zmianę z odżywką z proteinami pszenicznymi Logona. Za to odżywka rewitalizujaca do włosów z glinką mineralną Luvos czeka na swoją kolejkę. Zacznę ją używać jak skończę Alterrę.
 
Do pielęgnacji postanowiłam wprowadzić olejki do włosów. Na poczatek kupiłam olejek odżywczo-wzmacniający do włosów Ikarov i olejek jojoba tej samej firmy. Jeszcze ich nie używałam ale zamierzam zacząć je stosować w najbliższym czasie.
 
Mam w planie zakup kolejnych kosmetyków do włosów, na kilka z nich czaję się już od dłuższego czasu ale najpierw muszę skończyć większość z tych co mam bo biorę udział w projekcie denko i chcę sumiennie go realizować. Na razie idzie mi całkiem nieźle.
 
 
Słyszałyście o tych kosmetykach? Jeśli tak to chętnie poczytam Wasze opinie.
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA
 

12 komentarzy:

  1. Z tych kosmetyków miałam tylko odżywkę Alterry ale na moich włosach, niestety, nie sprawdziła się. Były obciążone, takie przyklapnięte. Oddałam w dobre ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka Alterry działa u mnie świetnie, olej jojoba dodaje do mieszanek olejowych natomiast pozostałych kosmetyków nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać wszystko zależy od rodzaju włosów. Oleju jojoba jeszcze nie używałam.

      Usuń
  3. Przecież olej jojoba też mam, tylko innego producenta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kosmetyki, znam tylko Alterrę i olej jojoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki zapowiadają się ciekawie. Część z nich już używam.

      Usuń
  5. Ciekawa jestem tej odżywki z glinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale na razie muszę skończyć Alterrę. Potem zacznę ją stosować.

      Usuń
  6. Ja słyszałam, widziałam ale nie używałam. Może kiedyś coś sobie kupie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić na naturalne kosmetyki. Zyska na tym nasza skóra.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...