sobota, 14 września 2013

Jesienne nowości w mojej kosmetyczce

Jesień to moja ulubiona pora roku. Zwłaszcza ta złota, polska jesień. Uwielbiam kolorowe drzewa i szelest liści w parku. Jest przyjemnie, ciepło i paleta barw nastraja bardzo optymistycznie.
 
Jesienią w mojej kosmetyczce znalazły się nowości od Neobio. Będę rozpieszczać swoją skórę. Mleczko oczyszczające, krem pod oczy Anti Age i maseczka nawilżająca umilą mi pierwsze jesienne dni. A kosmetyki Neobio możecie kupić tutaj.

 
W mojej jesiennej kosmetyczce znalazły się też kosmetyki, na które od dłuższego już czasu miałam ochotę. Skończył mi się mój ulubiony puder sypki transparentny Lavera (pisałam o nim tutaj) i zastąpiłam go pudrem w kamieniu Trend  Sensitiv, też Lavera. Wybrałam odcień 01 zimny beż i jestem z niego bardzo zadowolona bo doskonale spisuje się na mojej twarzy. W końcu skusiłam się na żel stylizujaco-pielęgnujący do brwi Lavera bo od dawna planowałam go kupić. Do jesiennej kolekcji dołączył również szampon pomarańczowe mleczko do cienkich i delikatnych włosów Lavera. Te kosmetyki można kupić tutaj.
 
 
 
Jesień kusi licznymi promocjami i rabatami na zakupy. Niektóre z nich są bardzo atrakcyjne. Skusiłyście się na coś ciekawego?
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA
 

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nowe Neobio zapowiada się interesująco. W atrakcyjnej cenie mamy kosmetyki z certyfikatem. Warto się skusić.

      Usuń
  2. Obie te marki mnie interesują, więc chętnie poczytam, jak się sprawdziły te kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje z pewnością się pojawią po przetestowaniu. Zapraszam.

      Usuń
  3. Ciekawią mnie kosmetyki Neobio w nowej wersji. Będę czekała na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe Neobio z pewnością warto wypróbować. Włączyłam je już do mojej pielęgnacji więc za jakiś czas pojawią się recenzje.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Super. Ciekawa jestem na co się skusiłaś.

      Usuń
  5. Bardzo fajne produkty:) Ja także poczyniłam jesienne już praktycznie zakupy, wkrótce pokażę na blogu:)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twoich jesiennych zakupów. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. kuszące nowe Neobio, miałam szampony z tej nowej wersji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponów jeszcze nie znam, ale z pewnością się na nie skuszę.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...