czwartek, 9 stycznia 2014

Neobio szampon zwiększający objętość włosów

Kosmetyki z nowej serii Neobio zagościły już u mnie. I bardzo mi odpowiadają. To dobre i w przystępnej cenie kosmetyki z certyfikatem NaTrue. Są dowodem na to, że dobre kosmetyki wcale nie muszą być drogie. Szampon zwiększający objętość włosów, właśnie się skończył, pora więc na jego recenzję.
 
Poszukiwania idealnego szamponu wciąż trwają. Większość z nich dobrze się spisuje na moich włosach ale takiego, który byłby idealny jeszcze nie znalazłam.
 
 
 
 
Szampon zwiększający objętość przeznaczony jest szczególnie do włosów cienkich, łamliwych, pozbawionych witalności. Moje włosy są cienkie, ale jest ich dużo. Zwiększenie objętości byłoby bardzo mile widziane.
 
Z opisu szamponu wynika, że zawiera łagodne, roślinne substancje myjące, które delikatnie oczyszczają włosy i skórę głowy. Ekstrakty z bio kofeiny i brzozy pobudzają cebulki włosów. Włosy stają się bardziej wytrzymałe, nabierają objętości i energii od nasady, aż po same końce.
 
 
 
 
Szampon ma konsystencję żelową o bardzo przyjemnym, ziołowym zapachu. Świetnie się pieni i dobrze oczyszcza. Ale też bardzo plącze włosy, konieczne jest użycie odżywki, bez niej ciężko rozczesać włosy. Dla mnie jednak to nie stanowi problemu, bo ja zawsze po myciu używam odżywek do włosów. Nie zauważyłam aby szampon szczególnie zwiększał objętość włosów, raczej jest to typowy szampon, który sprawdzi się przy codziennym myciu włosów. W miękkiej plastikowej butelce znajdziemy 250 ml szamponu.
 
 
Składniki: Aqua (Water), Sodium Coco-Sulfate, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Inulin, PCA Glyceryl Oleate, Betaine, Citric Acid, Sodium Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Arginine, Caffeine*, Glycerin, Potassium Sorbate, Betula Alba Leaf Extract*, Phytic Acid, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Parfum (Essential Oils), Limonene, Linalool.
*składniki z certyfikowanych upraw organicznych
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA
 
 

12 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie zwiększa objętości włosów, i że plącze wlosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie większość szamponów plącze włosy, ale dobra odżywka ułatwia rozczesywanie włosów.

      Usuń
  2. Nie jest on dla mnie skoro plącze włosy nie lubię takich szamponów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od rodzaju włosów, większość naturalnych szamponów jednak plącze włosy.
      Mam nadzieję, że znalazłaś idealny szampon, ja wciąż szukam.

      Usuń
  3. Też bym chciała znaleźć szampon zwiększający objętość, odżywka o takich właściwościach też by się przydała. Jednak jak dotychczas nie odniosłam specjalnych sukcesów w tej materii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to wcale nie jest takie proste. I jeszcze żeby szampon przy tym nie obciążał włosów. Trzeba mieć nadzieję, że znalezienie idealnego szamponu to tylko kwestia czasu.

      Usuń
  4. a gdzie go można dorwać? w aptece?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mi wpadnie w ręce to pewnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przekonać się o jego działaniu na własnych włosach.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...