środa, 9 kwietnia 2014

II Wiosenny Lili Plebiscyt na Najlepsze Kosmetyki Naturalne - czas na głosowanie

Plebiscyt na Najlepsze Kosmetyki Naturalne, który już po raz drugi zorganizowała Lili uważam za świetny pomysł, który jest inspiracją do poznania nowych i sprawdzonych kosmetyków.
 
Wśród wybranych kosmetyków do głosowania widzę swoich ulubieńców. Warto promować naturalne kosmetyki, które  naprawdę świetnie działają.
 
 
 
 
 
Do tytułu Lili Naj 2014 nominowano 50 kosmetyków.  Jestem bardzo ciekawa, które kosmetyki zwyciężą. Część z nich już znam, a pozostałe z przyjemnością poznam w najbliższym czasie.

Zachęcam Was do głosowania na wspaniałe naturalne kosmetyki. A dla głosujących czekają naprawdę świetne nagrody. Ja już zagłosowałam na swoich ulubieńców.
Więcej informacji znajdziecie tutaj.
 

Pozdrawiam Was cieplutko

LIMONKA
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...