niedziela, 14 grudnia 2014

Grudniowe przyjemności


Kiedy nadchodzi grudzień bardzo mnie to cieszy. Jest to miesiąc, który bardzo lubię. To czas oczekiwania na Święta, cudowna świąteczna atmosfera, którą uwielbiam i mnóstwo przyjemności, które czekają na każdym kroku. Wiele z nich sprawiam sobie sama, bo takie okazje są naprawdę tylko w tym okresie.
 
W tym roku odpuściłam sobie DDD bo skorzystałam wcześniej z promocji Andrzejkowej na stronie PAT&RUB. Kupiłam kosmetyki z 40% obniżką, które dotarły do mnie w grudniu. Kupiłam dwa masła do ciała, relaksujące i orzeźwiające, a także solny peeling do stóp. Do koszyka wrzuciłam jeszcze dwa balsamy wyszczuplające bo o ciało należy dbać przez cały rok. Sprawiłam więc sobie mikołajkowy prezent pod poduszkę.
 


 
 
Mikołaj w tym roku podarował mi książki. Dostałam książkę napisaną przez autorkę jednego z najpopularniejszych blogów urodowych -  Anwen "Jak dbać o włosy", którą miałam w planach sobie kupić. Mikołaj dorzucił jeszcze "Perfekcyjny rok z Perfekcyjną panią domu" i książkę Doroty Wellman "Ja nie mogę być modelką?". 
 



A jak tam Wasze mikołajkowe prezenty? Czy raczej czekacie na Gwiazdkę?


Pozdrawiam Was cieplutko

LIMONKA

18 komentarzy:

  1. Ja także lubię dostawać książki. Na blogu u Łucji wypatrzyłam taką, która mi się zamarzyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki to świetny pomysł na prezent. Widziałam tą książkę, warto ją bliżej poznać.

      Usuń
  2. Paczuchę z P&R z chęcią bym Ci porwała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się prezenty posypały :) I te które sama sobie zrobiłas i te otrzymane - wspaniałe. Ja wciąż nie znam kosmetyków P&R. Książka Anwen bardzo mnie kusi. Będę wypatrywała recenzji. Ja także odpuściłam sobie DDD. To przez zakupy w iHerb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudzień to cudowny miesiąc. Pełen niespodzianek. A Twoje zakupy w iHerb to dopiero raj na ziemi.

      Usuń
  4. Świetne zakupy i ciekawe prezenty. Każdą z tych książek chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki zapowiadają się ciekawie. Cieszę się, że je mam w swojej biblioteczce.

      Usuń
  5. również przyglądałam się książce Anwen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie czytałam w całości, tylko przejrzałam ale warta bliższego poznania.

      Usuń
  6. Fajne prezenty :) Mi najbardziej w oko wpadła książka Anwen i masło relaksujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Książkę Anwen warto mieć w domu.

      Usuń
  7. chętnie przeczytałabym książkę Anwen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawa pozycja o pielęgnacji włosów. Warto ją przeczytać.

      Usuń
  8. Ja się nie skusiłam na kosmetyki Pat&Rub. Obiecałam sobie, że do końca grudnia nic nie kupię. Zresztą nawet bym nie miała gdzie schować kosmetyków bo moja szafka w łazience i tak już jest przepełniona. A książka Doroty Wellman fajna? Też chcę ją kupić i się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam silną wolę. Ja też mam spory zapas ale okazja była świetna więc się skusiłam.
      Bardzo lubię Dorotę Wellman i książka jak dla mnie ciekawa. Jeśli nie jesteś przekonana przejrzyj ją przed zakupem czy Ci się spodoba.

      Usuń
  9. tylko pozazdrościć :) super prezenciory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. To prawda, prezenty super.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...