piątek, 18 maja 2012

List do matki - Violetta Villas





Ta piosenka Violetty Villas od dawna bardzo mnie wzrusza. Myślę, że nic więcej nie muszę dodawać. Porusza do łez i zachęca do refleksji. Warto o niej przypomnieć z okazji Dnia Matki.


Mamo, smutno tu i obco
drzewa inne rosną
i ciszy nikt nie zna tu

Mamo, nie myśl, że się skarżę
żal mi tylko marzeń
dziecięcych dni, moich dni

Widzę znów nasz dom
ciebie mamo w nim
wspominam stary klon
ciemny i wysoki jak dym

Mamo wołam twoje imię
znowu jesteś przy mnie
jak za dawnych lat

Widzę znów nasz dom
ciebie mamo w nim
wspominam stary klon
ciemny i wysoki jak dym

Mamo w sercu cię kołyszę
list do ciebie piszę
ciemny jak ta noc

To nieprawda mamo
jutro wyślę inny list
jest dobrze mamo tak jak miało być
a ty mamo śpij
jeszcze noc dobrze śpij
o mamo



Źródło: internet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...