środa, 23 maja 2012

TAG: Wiem co jem




Zostałam otagowana przez Marzenę, autorkę bloga Naturalnie Piękna.


 
Bardzo dziękuję za otagowanie.


 
ZASADY:
1. Napisz, kto Cię otagował i przedstaw zasady.
2. Zamieść banner i odpowiedz na pytania.
3. Otaguj kolejne 5 osób.

PYTANIA:
1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
3. Jesz dużo owoców i warzyw?
4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
7. Czy lubisz gotować?
8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
 9. Czego nie możesz przełknąć, a co mogłabyś jeść cały czas?
10. Ile posiłków jesz dziennie?
11. Wypijasz odpowiednią ilość wody? (min. 8 szklanek dziennie)?



PYTANIA:

1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
Staram się odżywiać zdrowo. Bardzo rzadko jem coś smażonego czy tłustego. Mój żołądek tego nie lubi. Nie jem też niczego z torebek. Po prostu nie lubię żadnych zupek z torebki.

2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
Zwracam uwagę na skład. Unikam wszystkich rzeczy, które mi szkodzą.  Przede wszystkim kawy. Niestety. Mój brzuch buntuje sie na całego.

3. Jesz dużo owoców i warzyw?
 Tak, jem dużo warzyw, owoców trochę mniej.  

4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
Oczywiście, że się odchudzałam. Ciągle się odchudzam. Jak wiekszość z kobiet, które znam. Ale już nie szaleję z różnymi dietami, bo one tylko bardziej szkodzą niż odchudzają. Przepis jest bardzo prosty: mniej jeść, więcej się ruszać. Wiem, wiem: łatwo powiedzieć. To co łatwo wygląda, natrudniej jest zrobić.

5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
Generalnie tak, aczkolwiek bywają dni, kiedy nic mi się nie podoba.

 6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Tiramisu. Ale tylko w jednym miejscu w Krakowie. Dzięki temu, że jestem tam rzadko mogę je jeść bezkarnie.

7. Czy lubisz gotować?
Lubię gotować.

8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
Bardzo chciałabym wyeliminować słodycze, bo bardzo je lubię. Dlaczego? Bo szkodzą mojej figurze. A chciałabym jeść bardziej regularnie, co nie zawsze mi wychodzi.

9. Czego nie możesz przełknąć, a co mogłabyś jeść cały czas?
Nie lubię owoców morza, baraniny i wszystkich tłustych mięs. A codziennie mogłabym jeść truskawki i orzechy.

10. Ile posiłków jesz dziennie?
Przeważnie cztery albo pięć. Zależy od dnia tygodnia.

11. Wypijasz odpowiednią ilość wody? (min. 8 szklanek dziennie)?
Niestety nie zawsze tak jest. czasem mi się udaje, a czasem nie. Ale pracuję nad tym.


A do zabawy zapraszam:


http://naturaija-violka42.blogspot.com/

http://naturaiuroda.blogspot.com/

http://naturalna-bianka.blogspot.com/

http://naturalnaja.blogspot.com/

http://agulkowepole.blogspot.com/


oraz Wszystkich, którzy mają ochotę odpowiedzieć na te pytania
 Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi.

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za otagowanie. Postaram się wkrótce odpowiedzieć na pytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę Sandra. Jestem bardzo ciekawa Twoich odpowiedzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wypijam mnóstwo wody :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło że odpowiedziałaś na mojego taga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za zaproszenie. Bardzo ciekawy TAG, dał mi sporo do myślenia na temat mojego odżywiania. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. zapraszam na rozdanie;) MOżna wygrać 4 bransoletki;)
    http://rxnne.blogspot.com/2012/05/give-away.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ania. Twój TAG już czytałam. Bardzo mi się podobał.Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Dzięki za TAG Limonko. Oczywiście odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Bianka za tak szybką odpowiedź na mój TAG. Odpowiedzi super. Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...