niedziela, 27 maja 2012

TAG: 11 pytań

I do mnie dotarł TAG: 11 pytań od dwóch dziewczyn:
Sandry, autorki bloga Natura i uroda
i Marzeny, autorki bloga Naturalnie Piękna.
Dziękuję dziewczyny za otagowanie.

ZASADY:
1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez Taggera odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.

2.Następnie wybierasz 11 osób, które otagujesz i zamieszczasz linki do nich.

3.Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane przez Ciebie.

4. Powiadom osoby przez Ciebie wybrane, że zostały otagowane.

5. Dawaj taga osobom, które jeszcze go nie miały.



Pytania, które otrzymałam od Sandry:

1. Czy używasz kosmetyków naturalnych? Jeśli tak, to co Cię do tego skłoniło?
Tak, używam kosmetyków naturalnych. Pasją zaraziła mnie moja siostra, której jestem bardzo wdzięczna. Uwielbiam kosmetyki naturalne, samo odkrywanie sprawia mi mnóstwo przyjemności i doskonale wpływa na moje samopoczucie. Moja skóra polubiła naturalną pielęgnację.


2. Który z kosmetyków naturalnych najbardziej lubisz i cenisz?
Jest ich kilka. Najwięcej używam płynu miceralnego bo zwracam szczególną uwagę na dokładny demakijaż. To podstawa mojej pielęgnacji. Cenię go za delikatność i skuteczność działania.

3. Czy masz jakieś zwierzę lub zwierzęta?
Nie mam.

4. Jakie są Twoje ulubione kwiaty?
Tulipany, w każdym kolorze.

5. W jakim województwie mieszkasz?
Małopolskim.

6. Jaki rodzaj muzyki lubisz najbardziej?
To zależy od dnia, sytuacji czy nastroju. Słucham różnych gatunków muzyki.

7. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Wiosna.

8. Na wakacje wolisz wyjechać w góry czy nad morze?
Mieszkam w górach więc preferuję wyjazdy nad morze. Nasze polskie mnie zachwyca. Chociaż czasem nie trafiam na pogodę to i tak dla mnie nie jest to żaden problem. Nie lubię się opalać, wolę spacerować brzegiem morza.

9. Czy zdarza Ci się samej robić kosmetyki? Jeśli tak, to jakie?
Nie, wolę kupić gotowe. Ale kto wie, może kiedyś spróbuję.

10. Czy w swoim domu używasz ekologicznych środków czystości?
Tak.

11. Czy dużo czasu poświęcasz na prowadzenie swojego bloga?
To zależy od wolnego czasu. Czasem mam go więcej, a czasem mniej. Różnie bywa. Ale prowadzenie bloga zajmuje sporo czasu, mnie to relaksuje i sprawia niesamowitą przyjemność.


Pytania, które otrzymałam od Marzeny:

1. Gdybyś miała opisać siebie w 3 słowach? Jakie one by były?
Lojalna, opiekuńcza, koleżeńska.

2. Gdzie idziesz na kosmetyczne zakupy? Czym kierujesz się przy wyborze?
Kosmetyczne zakupy robię przeważnie w internecie albo w sklepach z kosmetykami naturalnymi. Kieruję się przede wszystkim składem kosmetyku, posiadanymi certyfikatami i opinią o kosmetyku.

3. Twoje największe marzenie?
Być mamą.

4. Miejsce na świecie które byś chciała zwiedzić?
Toskania.

5. Twoje osiągnięcie z którego jesteś dumna?
Jest ich wiele. Staram się realizować marzenia.

6. W jakim wieku zaczęłaś się malować?
To było tak dawno. Pewnie jak miałam 16-17 lat. To były inne czasy niż teraz.

7. Kto jest twoim wzorem idealnej kobiety?
Anna Dereszowska.

8. Aktor lub piosenkarz w którym podkochiwałaś będąc małolatą?
Kevin Costner, do dziś mam do niego słabość.

9. Co kolekcjonowałaś w dzieciństwie?
Pocztówki z zabytkami, znaczki.

10. Od kiedy prowadzisz swojego bloga?
Od października 2011 roku.

11. Twój ulubiony perfum?
Noa Chacharel. Ale szukam zapachu dla siebie wśród kosmetyków naturalnych.
 
 
Dużo blogerek odpowiedziało już na ten TAG. Jeśli ktoś z Was ma ochotę to zapraszam do zabawy. Wybierzcie sobie 11 pytań, na które chcecie odpowiedzieć. Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Na pytania juź odpowiedziałaś - to teraz zdradź jakie lubisz drobiazgi - zapraszam do zabawy
    http://agulkowepole.blogspot.com/2012/05/tag-co-lubie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...