piątek, 9 listopada 2012

Serum HA Kwas Hialuronowy Rosalia Bio - sposób na piękną skórę

Ogromną uwagę przywiązuję do kosmetyków, które pomagają walczyć z upływającym czasem. Wychodzę z założenia, że lepiej jest zapobiegać niż potem walczyć. Co prawda i tak nie wygram z czasem, ale mogę zapewnić sobie piękną skórę na dłużej. A piękna skóra poprawia samopoczucie. Uważam, że warto w siebie inwestować. Bo kto jeśli nie my same najlepiej zadbamy o naszą skórę. A sposobów na to mamy naprawdę wiele.
 
W mojej pielęgnacji przeciwzmarszczkowej nie może zabraknąć serum. To kosmetyk, który zawsze wieczorem stosuję pod krem na twarz, szyję i dekolt. Często je zmieniam aby dać mojej skórze jak najwiecej doroczynnych składników.
 
Ponieważ bardzo lubię markę Argile Provence kupiłam Serum HA Kwas Hialuronowy Rosalia Bio i jestem z niego bardzo zadowolona. Używałam już kilka kosmetyków tej firmy i dla mojej skóry są świetne.
 
 
 
 
O serum możemy przeczytać:
"Serum Rosalia BIO dzięki zawartości kwasu hialuronowego wspomaga odbudowę uszkodzonego naskórka, wygładza, poprawia elastyczność skóry, ujędrnia i tworzy na naskórku ochronny film, który ma na celu zapobieganie utracie wilgoci.

Kwas hialuronowy należy do substancji niezwykle cennych dla ludzkiego organizmu.
Jego działanie polega na łączeniu ze sobą włókien elastylowych i kolagenowych w skórze właściwej oraz utrzymaniu odpowiedniego nawilżenia skóry poprzez wiązanie cząsteczek wody. Dzięki swym właściwościom zapewnia gładkość skóry, dodatkowo ma zdolność do usuwania wolnych rodników oraz minimalizowania stanów zapalnych skóry.

Skład NCI: Aqua (woda), Ribes Nigrum (woda kwiatowa z Czarnej Porzeczki)*, * Alkohol, Sodium Hyaluronate, Parfum, Citronellol, Geraniol, D-Limonene, Linallol.
* Nawilża górne warstwy naskórka."

 

 
 
 
Moja ocena:
Serum zamknięto w szklanej buteleczce z dozownikiem co bardzo ułatwia aplikację. Serum ma postać przeźroczystego żelu o pięknym zapachu. Wchłania się natychmiast. Serum stosuję pod krem. Użycie samego serum to dla mnie za mało, moja skóra wymaga kremu ponieważ czuję, że jest lekko ściągnięta. Jak dla mnie ten kosmetyk spełnia swoją rolę. Wierzę, że ma dobroczynny wpływ na moją skórę nie tylko w sensie wizualnym. Moja skóra jest odżywiona, gładsza i miła w dotyku. Bardzo lubię to serum. Przyjemnie się je stosuje i z całą pewnością  kupię je kiedyś ponownie. Niestety widzę już denko w mojej buteleczce, ale mam już inny kosmetyk na miejsce tego serum.
 
Lubię to serum także za to, że 100% składników jest pochodzenia naturalnego, a 50% wszystkich składników pochodzi z upraw ekologicznych. Jest to ekologiczny i organiczny kosmetyk Certyfikowany przez Ecocert."
 
 
Jeśli szukacie dobrego serum to z przyjemnością mogę go Wam polecić.
 
 
Pozdrawiam cieplutko
 
LIMONKA
 
 


4 komentarze:

  1. potwierdzam to serum jest świetne, właśnie go używam razem z kremem Rosalia, to mój ulubiony duet przeciwzmarszczkowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...