sobota, 24 sierpnia 2013

Mleka do kąpieli Stenders

Jestem miłośniczką dodatków do kąpieli. Wybieram różnego rodzaju dodatki w zależności od nastroju czy czasu, który mogę poświęcić na relaks w wannie. Bardzo lubię kule kąpielowe i sole.
 
Będąc w sklepie Stenders skusiłam się na mleka do kąpieli ponieważ wcześniej ich nie znałam. Kupiłam je z ciekawości. Wybrałam mleko słodki migdał, lawenda i kokosowo-waniliowe. Wszystkie bardzo przyjemnie pachną i zachęcają do wypróbowania.
 
Mleka do kąpieli kupiłam początkiem czerwca i były one zapakowane tak jak na zdjęciu poniżej. Czytałam, że teraz firma zmieniła opakowania i można je kupić w wygodnych torebkach. Jak tylko będę miała okazję z ciekawością wpadnę do ich sklepu stacjonarnego na małe kąpielowe zakupy.




W każdym opakowaniu znajduje się 200 g pięknie pachnącego mleka do kąpieli. Ja mleko trzymam w szklanym słoiku co jest bardzo wygodne i praktyczne i zapobiega rozsypywaniu się mleka w łazience. Zresztą i inne dodatki kąpielowe też przesypuję do tego słoika.
 


 
Na karteczce dołączonej do opakowania napisano:
"Mleko do kąpieli wzbogacone olejem ze słodkich migdałów, stworzone z myślą o wyjątkowych i wymagających kobietach. Nawilża, pielęgnuje i przywraca elastyczność skóry. Regularne kąpiele w mleku pomagają utrzymać odpowiednie nawilżenie skóry. Mleko z olejem ze słodkich migdałów jest polecane do wszystkich rodzajów skóry, w szczególności do suchej i skłonnej do podrażnień.
 
Składniki: whole dry milk, zea mays starch, prunus amygdalus dulcis oil or parfum (tylko olejek eteryczny lub zapachowy, bądź oba, razem w stężeniu 3% + olej ze słodkich migdałów), może zawierać susze roślinne."

Mleka do kąpieli są bardzo przyjemnym dodatkiem. Po dodaniu do wanny woda nie pachnie tak intensywnie jak sam proszek.  Za to w łazience unosi się wspaniały zapach, który sprawia, że z przyjemnością można zanurzyć się w kąpieli. Przepięknie pachnie zwłaszcza mleko kokosowo-waniliowe. Zapach słodki i bardzo, bardzo piękny. Można się uzależnić.  Najmniej przypadło mi do gustu mleko lawendowe ponieważ drobinki lawendy unosiły się na wodzie i przylepiały do ciała. 
 
 
 
 
Po kąpieli skóra jest nawilżona i mięciutka w dotyku. Mleka nie wysuszają skóry więc z przyjemnością jeszcze kiedyś do nich powrócę.
 
 
A jakie są Wasze ulubione dodatki do kąpieli?
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA
 

 
 

2 komentarze:

  1. dla wielbicielek kąpielowych przyjemności idealne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dodatki do kąpieli są świetne.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...