niedziela, 13 października 2013

NEOBIO Fresh Skin Mleczko oczyszczające z bio miętą i cytryną

Kosmetyki do demakijażu zawsze starannie wybieram bo jest to dla mnie ważny krok w pielęgnacji mojej skóry. Dobrze oczyszczona skóra to podstawa, nie można zapominać o tym ważnym etapie pielęgnacji. Do demakijażu wybieram różne produkty, lubię je zmieniać. Bardzo polubiłam płyny micelarne ale mleczko i tonik to już chyba taki kosmetyczny niezbędnik.

Ostatnio do wieczornego oczyszczania skóry używam mleczka z bio-miętą i cytryną Neobio. Przeczytamy o nim, że delikatnie oczyszcza skórę, usuwając makijaż i nadmiar sebum. Organiczna mięta oraz cytryna orzeźwiają i rozjaśniają skórę, zaś olej z pestek winogron i olej migdałowy zapewniają odpowiednie nawilżenie. Cera jest odświeżona i przyjemna w dotyku.
 
 
 

Mleczko oczyszczające zamknięto w buteleczce o pojemności 150 ml. Ma idealną kremową konsystencję co bardzo ułatwia stosowanie kosmetyku. Stosowałam je zgodnie z zaleceniem czyli niewielką ilość nanosiłam na skórę, przez chwilę masowałam po czym zmywałam letnią wodą przy pomocy chusteczki muślinowej. U mnie lepiej się ona sprawdza niż płatki kosmetyczne. Mleczko dobrze oczyszcza skórę, jest delikatne i skuteczne. Po zmyciu skóra jest miękka i gładka w dotyku. Plus za bardzo przyjemny zapach. 

Mleczko posiada certyfikat NaTrue. Oznacza to, że kosmetyk nie zawiera silikonów, parabenów, parafin, syntetycznych środków barwiących, zapachowych i konserwujących. W procesie produkcji wykorzystywane są wyłącznie składniki z rolnictwa ekologicznego, kosmetyk nie zawiera glutenu i jest odpowiedni dla WEGAN. Podsumowując, uważam, że jest to dobre mleczko do codziennego oczyszczania skóry.
 
 
 
Składniki (INCI): Aqua (Water), Glycine Soja (Soybean) Oil*, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Sorbitan Stearate, Parfum (Essential Oils), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Xanthan Gum, Sucrose Cocoate, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Sodium Lactate, Lactic Acid, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract*, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Extract*, Limonene, Linalool.
*składniki z certyfikowanych upraw organicznych
 
 
 
Macie swoje ulubione kosmetyki do oczyszczania skóry?
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA

6 komentarzy:

  1. Od dłuższego czasu jestem wierna "samorobionym" olejkom myjącym (olej + emulgator), ale gdy widzę u Ciebie te kosmetyki Neobio, mam ochotę skusić się w końcu na któryś. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo są bardzo przyjemne w użyciu. Ja jakoś nie mogę zabrać się aby coś samej zrobić, muszę w końcu spróbować.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda. Kuszą kosmetyki i to bardzo. Do tego zachęca też atrakcyjna cena i certyfikat NaTrue.

      Usuń
  3. Mam i sobie chwalę to mleczko. To zresztą pierwsze moje mleczko do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś zadowolona, tym bardziej, że jest to Twoje pierwsze mleczko. Jak widać debiut udany.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...