wtorek, 12 listopada 2013

Phenomé - kosmetyki godne pożądania

O kosmetykach Phenomé  marzę od dawna. Im więcej czytam o nich opinii, tym bardziej pragnę je poznać. Podoba mi się filozofia marki, jej przesłanie i pasja, która jest bliska memu sercu.
 
Coś mnie w nich urzekło. Podoba mi się prostota opakowań, która choć minimalistyczna to jednak nie pozwala o sobie zapomnieć. Już dosyć dawno zwróciłam na nie uwagę w sieci. Przejrzałam ich stronę z wielką przyjemnością, ale na zakup wtedy się nie zdecydowałam. Ceny niestety dosyć wysokie jak dla przeciętnego klienta. Warto szukać promocji, wtedy można je kupić troszkę taniej.

Kilka słów o marce:
Phenomé to sieć sklepów, oferująca bezpieczne kosmetyki organiczne, produkowane zgodnie z najwyższymi standardami farmaceutycznymi oraz poszanowaniem zasobów środowiska naturalnego. Jak najwięcej korzyści dla skóry  -   jak najmniej wpływu na środowisko? - tak brzmi misja marki Phenomé.
Produkty pielęgnacyjne Phenomé, pozbawione są szkodliwych składników syntetycznych, opierają swoją witalność i skuteczność na zaawansowanych formułach kosmetycznych oraz wyselekcjonowanych wyciągach roślinnych, pozyskiwanych z upraw organicznych. Phenomé to więcej niż nowa marka naturalnych i organicznych kosmetyków. To sposób myślenia, sposób działania, to  styl życia.
 
Tyle o nich myślałam, aż w końcu skusiłam się na zakup tych kosmetyków, które od dawna miałam niesamowitą ochotę wypróbować.


Cukrowa maska i peeling 2 w 1 to kosmetyk, który jako pierwszy trafił na moją listę zakupową. Ma tak świetne opinie, że musiałam sama się przekonać o jego dobroczynnym wpływie na skórę. Skusiłam się także na wodę micelarną do demakijażu twarzy, oczu i ust i delikatną piankę do mycia skóry wrażliwej. Jestem niesamowicie ciekawa jak się sprawdzą na mojej skórze.
 
Jeśli znacie te kosmetyki, napiszcie co o nich sądzicie. I na jakie produkty tej marki warto się jeszcze skusić.
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA

 

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Myślę, że też będę zadowolona. Marzyłam o nim od dawna.

      Usuń
  2. Mnie już od dawna kusi ta marka, a od zakupu powstrzymują mnie ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ceny mają wysokie. Ale warto szukać promocji.

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, choć nie które produkty mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór kosmetyków mają ogromny. Czekam na świąteczne promocje, może uda się coś ciekawego kupić w niezłej cenie.

      Usuń
  4. mają dobre recenzje, pewnie warto się skusić, ale te ceny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się poszczęściło i wygrałam kilka kosmetyków z tej marki. Ceny jednak są sporę, ale zobaczymy jak się sprawdzą produkty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wygranej, ciekawa jestem jak się spiszą.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...