poniedziałek, 25 listopada 2013

Świąteczne rozdanie w Zielonym Koszyczku

Kosmetyki Gaia Creams intrygują mnie od dawna. Oprócz fantastycznych składów kosmetyków zadbano o każdy szczegół aby sprawić klientowi mnóstwo radości. O tych kosmetykach pierwszy raz przeczytałam w Zielonym Koszyczku. To blog, który z przyjemnością czytam i czekam na kolejne, bardzo ciekawe notki.
 
Zielony Koszyczek w świątecznym rozdaniu ma dla nas Żywy Krem Arganowo-Rokitnikowy. Mam niesamowitą ochotę wypróbować ten krem, jestem go bardzo ciekawa.




Więcej szczegółów dotyczących rozdania znajdziecie tutaj.
Zachęcam Was do wzięcia udziału, bo naprawdę warto.
 
 
Pozdrawiam Was cieplutko
 
LIMONKA

4 komentarze:

  1. Powodzenia w rozdaniu! Też mnie ciekawi ten krem. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Może los się do mnie uśmiechnie. Zobaczymy.
      Zachęcam do wzięcia udziału, krem zapowiada się świetnie. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ooo super! Może skorzystam w wolnej chwili i zapiszę się również do tego konkursu ;) A Tb życzę powodzenia :))

    Przy okazji zapraszam Cię na wspólne świętowanie pierwszych urodzin mojego bloga :)
    Można zgarnąć firmowe perfumy, zapraszam :))

    boskiebranoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Życzę wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin Twoje bloga i mnóstwa wiernych czytelników.
      I dziękuję za zaproszenie.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Jest mi bardzo miło, że mnie czytacie.
Jeśli macie pytania proszę piszcie, chętnie na nie odpowiem.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...